arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۱۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۸ - ۰۹ مهر ۱۴۰۳

مقامات امریکایی: اسرائیل به ایالات متحده اطلاع داده است که قصد دارد به زودی عملیات زمینی محدودی را در لبنان آغاز کند / مقامات اسرائیلی:  شمارش معکوس برای عملیات زمینی در جنوب لبنان سریعتر از حد انتظار پیش می‌رود

 جروزالم پست به نقل از منابع اسرائیلی از شمارش معکوس  برای عملیات زمینی اسرائیل به لبنان خبر داد و نوشت: اظهارات گالانت مبنی بر انتظار استفاده قریب‌الوقوع از تانک، در واقع بیانیه‌ای واقعی از نیات اسرائیل است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 جروزالم پست به نقل از منابع اسرائیلی از شمارش معکوس  برای عملیات زمینی اسرائیل به لبنان خبر داد.
 
به گزارش «انتخاب»؛ جروزالم پست به نقل از منابع اعلام کرد: شمارش معکوس برای عملیات زمینی در جنوب لبنان سریعتر از حد انتظار پیش می‌رود.
 
این منابع افزودند:  اظهارات گالانت مبنی بر انتظار استفاده قریب‌الوقوع از تانک، در واقع بیانیه‌ای واقعی از نیات اسرائیل است.
 
 جروزالم پست به نقل از منابع بیان کرد که هنوز تصمیمی در مورد شکل و ابعاد تهاجم زمینی گرفته نشده است و پیش‌بینی می‌شود که به بخش‌هایی از جنوب لبنان محدود شود.
 
در همین حال  واشنگتن‌پست به نقل از یک مقام آمریکایی گفت: اسرائیل به ایالات متحده اطلاع داده است که قصد دارد به زودی عملیات زمینی محدودی را در لبنان آغاز کند.
 
این منبع امریکایی افزود:  عملیات زمینی که اسرائیل در حال برنامه‌ریزی آن است، کوچک‌تر از جنگ این کشور علیه حزب‌الله در سال ۲۰۰۶ خواهد بود.
 
این مقام خبر داد: عملیات زمینی احتمالی اسرائیل بر نابودی زیرساخت‌های حزب‌الله در مرز متمرکز خواهد بود.
نظرات بینندگان